joi, 12 noiembrie 2009

Supa de pastai cu smantana




Ingrediente:
1 ceapa
1 ardei rosu
2 morcovi mici
1 fir ceapa verde
300 gr pastai congelati (eu am avut pregatiti de mami)
cimbru, patrunjel verde
250 gr smantana
2 linguri de faina
1 lingura sos de rosii
1 lingurita delikat
sare, piper

Se caleste ceapa tocata in putin ulei, se adauga ardeiul tocat, morcovii taiati rondele, se adauga apa, se condimenteaza si se lasa la fiert. Se adauga apoi pastaii si ceapa verde tocata si se lasa pe foc pana cand legumele sunt fierte. Se adauga cimbru si patrunjel verde tocat, sosul de rosii. Faina se amesteca bine cu smantana, adaugand cate o lingura de supa fierbinte, apoi se toarna in oala. Se mai lasa 2 minute la fiert.

9 comentarii:

  1. ha!!!ce bine ca mi-ai dau o sugestie pentru ziua de maine chiar ma gandeam ce sa gatesc,si aici ma refer la supa...am pastai asa ca treaba rezolvata!
    Tia- iesit foarte bine,arata grozav! hehehe...noi satmarencele punem suflet... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze,din mare graba am pus liniuta dupa a in loc s-o pun intre i si a...deci corectez:"ti-a!"
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Tasha ! Este delicioasa supica, sa o incerci si tu ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,imi plac articolele tale,ti-am rtimis o invitatie prin gmail pentru a te face publisher pe 100 Ro.blogspot.com,sper sa nu ma refuzi:).Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  5. http://rodicabotan.blogspot.com/2009/11/am-aflat-un-secretcum-se-face-placinta.html

    O reteta nemaipomenita de dovleac...v-o imprumut cu cea mai mare placere...

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut Ala,
    eu gatesc cam strictul necesar si de un lucru m-am speriat intotdeauna, sa coc...dar m-am incumetat si am facut budinca ta de gris ce a avut succes maxim! Am prins curaj, si cu siguranta mai fac si alte bunatati de la tine...atat de simplu le explici incat am impresia ca n-am ce gresi :).
    Mersi de reteta si idee,
    Adela

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Adela ! Este chiar simplu sa coci, dar trebuie sa te ajute si cuptorul ... Eu am unul electric care coace foarte bine. Ma bucur ca ti-am deschis apetitul pentru gatit ;) Si ma bucur ca v-a placut budica :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ciau Ala,
    cuptorul meu e pe gaz, dar m-am obisnuit cu el, am invatat cum sa setez temperatura cam dupa intersitatea flacarii...pana acuma n-am ars decat de 2 ori friptura :)
    Sotul meu a fost super incantat, pana acum manca in oras, abia l-am convins sa-i pun pachetel in spiritul mancatului sanatos, si ii mai fac cate o surpriza cu ceva dulce...cand a venit acasa mi-a zis: f buna chestia aia dulce, nu si-a dat seama ca e gris, dar i-a placut la nebunie :)
    Ti-am promis ca fac tortul aniversar, dar mi-a luat-o sora mea (experta in prajituri) inainte... dar ramane primul pe lista
    Adela

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca i-ai prins smecheria, atunci e ok :) Eu apreciez foarte mult gatitul acasa. In primul rand este mult mai sanatos si in plus si mai ieftin.

    Astept feedback pentru tortul aniversar, atunci cand o sa-i vina randul ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro