sâmbătă, 4 aprilie 2009

Cufarul cu surprize si floarea nebuna / Surprize chest and crazy flower











Paine:
360 gr faina
1 plic drojdie uscata
3 linguri ulei de masline
180 ml apa calduta
sare
boia, praf de rozmarin
Salata de legume:
rosii
morcov taiat cubulete
masline verzi
porumb
ceapa verde
salata verde
ridichi
frunze de patrunjel

Se framanta un aluat din faina, drojdie, ulei de masline sare si apa si se lasa la dospit o ora. Se rup din aluat 2 bucatele. Una dintre ele se framanta bine cu boia, iar cealalta cu praf de rozmarin din plic, pana prind culori frumoase. Se intind doua foi si se taie fasii, care apoi se impletesc.

Restul de aluat se intinde intr-o foaie si se ruleaza. Se unge cu ou batut cu o lingura de lapte. Se aseaza grilajul colorat peste aluat si se unge iar cu ou batut. Se aseaza painica intr-o forma de chec si se coace aproximativ 50-60 de minute, la 180C.

Se scoate din cuptor, iar dupa ce se raceste se taie frumos capacul in fata si le laterale si se scobeste de miez. Se aseaza in interior frunze de salata verde, iar apoi salata de legume. Se orneaza dupa preferinta. Se fac in partea din fata sus si jos 2 gauri, si se leaga cu o frunza de ceapa verde.

Paza cufarului este asigurata de floarea nebuna ... paznicul de secole al acestuia ...deci pentru a obtine codul de acces aceasta trebuie eliminata prima !

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Bread:
360 gr flour
7 gr dry yeast
3 tablespoons olive oil
180 ml warm water
salt
pepper, rosemary powder
Vegetable salad:
tomatoes
carrot cut into small cubes
green olives
corn
green onion
lettuce
radish
leaf parsley

Prepare a dough from flour, yeast, olive oil,salt and water and leave it an hour in a warn place.
Take 2 little pieces from dough. Mix one with red paprika, and the other with rosemary powder, to catch up color.
Roll out and cut stripes, then knit.
Roll out the remaining dough and then roll in. Brush with beaten egg..
Put the colored grill over the dough and brush again with beaten egg.
Bake the bread for 50-60 minutes at 180C.
Remove from oven and after it cools cut a lid and hollow out the content.
Put inside lettuce and vegetable salad.
Make two little holes in the front, and tie with a green onion leaf.

The crazy flower is the chest watchman for centuries, so if you want to have access to the treasure you have to eliminate the flower first :)

40 de comentarii:

  1. Doamne-Dumnezeule! Mi-e teama ca daca povestesc cuiva ca ma apuc sa elimin floarea nebuna ca sa mananc din cufarul cu surprize, ma "salta" astia direct de la serviciu, nu mai asteapta sa mi se termine programu':D ! Arata super-tare, pe cuvant!

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari Ala!arata extraordinar de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. wow wow wow! Superb cufarul iar floarea... am ras de numa!Chiar ca e o flore "nebuna"! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Admirabila idee...arata NEMAIPOMENIT!sunt sigura ca a fost DELICIOS*-*

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata superb!!! O idee grozava! Ce bine e cand poti face pe cineva sa mai si zambeasca, chiar si in bucatarie, respec. la masa...Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Succes in concursul de pe bucataras!Super tare floarea nebuna:))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc tuturor pentru comentarii! Ma bucur tare mult ca am reusit sa va binedispun :) Eu m-am distrat copios :) Si a doua zi ma pufnea rasul cand ma gandeam la floarea nebuna :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Super idee si realizare, o tot cautam prin alte parti, noroc cu drupi ca imi dadu link. Si ce de bloguri cunoscute ai la stanga mea. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  9. Superb. Felicitari sincere...Abia astept s-o incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc frumos Paula ! Poti sa o incerci cu incredere si sa te astepti la multa voie buna :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Super tare reteta, am s-o copiez. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  12. Super "cute"! Necesita multa rabdare. Felicitari.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ala, te asteapta 2 premii pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Elisa, multumesc frumos pentru premii !

    RăspundețiȘtergere
  15. Extraordinar! Arata incredibil, o imaginatie incredibila! Spor la treburi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bianca, multumesc frumos pentru aprecieri !

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte tare, arata superb, felicitari copii sunt incantati sa vada asa ceva, bravo.

    RăspundețiȘtergere
  18. E cel mai frumos aperitiv pe care l-am vazut vreodata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ala, mai fa aperitive unice, cu subiect, sau alte feluri de mancare care reprezinta un model, o figura, ceva superb.Vreau sa impresionez musafirii si vad ca la tine gasesc ceva unic.Aperitivul cu floarea nebuna e o minunatie, nu imi vine sa cred ca se poate desena asa ceva in farfurie .Te-am trecut la favorite, asa ca o se te vizitez foarte des.Astept meniuri unicat, sunt sigura ca ai idei .O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  20. Cand voi face aperitivul acesta pentru niste invitati deosebiti, cred ca vor ramane extrem de impresionati.O sa-ti povestesc .

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc mult pentru aprecieri ! Am sa ma straduiesc sa pregatesc meniuri interesante si in continuare. Acum trebuie sa imi reintru in forma, ca dupa concediu m-am cam lenevit :) Astept sa imi spui cum ti-a iesit si ce au zis musafirii ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Ala, am revenit cu un comentariu:am facut acest aperitiv pentru prietenii mei, a fost o incantare si un deliciu! Cat despre prezentare, i-am dat gata! Felictitari pentru site, pentru retete, pentru tot efortul tau!

    RăspundețiȘtergere
  23. eu eram anonimul de mai sus...astept alte retete unice, ai promis!

    RăspundețiȘtergere
  24. Shari, ma bucur tare mult ca i-ai impresionat pe prietenii tai ! Iti multumesc mult pentru aprecieri si te mai astept pe la mine. Am sa incerc sa ma tin de promisiune ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc frumos Adinutz micutz pufos :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Ai vazut ca esti inscrisa cu aceasta reteta la bucataras.ro de cineva cu numele brie??? Uite linkulhttp://www.bucataras.ro/bucataras-premium/?p=5
    O zi buna! Cami

    RăspundețiȘtergere
  27. Cami, multumesc de info, dar nu este nicio problema. La acest concurs nu este obligatoriu ca reteta sa fie inscrisa de autorul ei, insa premiul va fi acordat autorului retetei ;)

    RăspundețiȘtergere
  28. eceptional!
    felicitari!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. buna ala! arata supercufarul, vreau sal fac si eu k o surpriza la aniversarea casatoriei noastre da nu prea stiu cum sa impletesc capacul, si cred k poti umple cufarul si cu altceva nu?

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro