marți, 20 octombrie 2009

Festivalul papricasului de la Buzias














La aeroport

Prin parc







Toamna ...




Am fost acum doua weekenduri, pe 11 octombie, la marele Festival al papricasului de la Buzias (prima editie). Acum ca mi-a trecut supararea ... am ajuns in sfarsit sa va povestesc si voua cum a fost.

Buzias este o statiune balneoclimaterica aflata la 30 de Km de Timisoara. N-am mai fost pe acolo si ne-am zis ca festivalul asta ar fi un motiv bun de petrecut duminica. Bun ... sa incepem ...

Ajungem acolo la prima ora. Concurentii de abia isi aranjau ceaunele si tocau ceapa. Facem niste poze, bem o cafea si ne plimbam prin parcul urias (lasat cam in paragina). Ne mai intoarcem din cand in cand pe la ceaune sa vedem care-i statusul. Incepe sa se stranga lume multa. Aflam ca in jur de ora 13 - 13:30 se vor anunta castigatorii si o sa se imparta papricasul. Mai mergem la un suc "la aeroport". Nu mancam nimic ... ca trebuie sa savuram mai intai papricasul.

Ne intoarcem in jur de ora 13. Mare buluceala la papricas. Ne inghesuim si noi ... si surpriza: n-ai bon .... nu primesti. Ce bon ? De unde ? Majoritatea era nedumerita. Nu s-a zis nimic cum ca s-ar da pe bonuri. Mergem la cortul TVR3 de unde cica s-au impartit bonurile ... bineinteles ca nu mai sunt. Ne mai invartim putin pe acolo. In timp ce de pe scena se anunta ca bonuri au primit doar organizatorii si grupurile folcorice care au prestat si ca restul se da pe bani ... cei de la ceaune nu vor sa dea decat pe bon.

Ne-am dat seama ca nu avem nici o sansa, asa ca fuga la mici (erau doar intr-un singur loc). Foamea era deja cam mare. Coada uriasa la mici ... asa ca hai la aeroport. Gasim singura masa libera, ne asezam fericiti ... supriza: nu mai preluau comenzi (erau supra-aglomerati) si nu se stia cat mai dureaza. Bun ... mergem la pizzerie: full. Cautam un magazin alimentar ... toate inchise, era trecut de doua. Incepe sa ploua, asa ca ne luam talpasita si mancam o supa de perisoare ... ACASA. Asta a fost ...

Festivalul a fost foarte bine mediatizat, bucurandu-se de un numar mare de vizitatori. Din pacate organizarea proasta a facut din el o mare bataie se joc. Cred ca a fost facut doar pentru campanie electorala. Se vorbea ca bonurile ar fi fost impartite de catre anumite partide ... Mancarea a fost insuficienta. Papricasul nu a ajuns nici celor cu bon, iar alte alternative nu erau ... in afara de singurul loc unde se vindeau mici.

Sa ne fie invatatura de minte: nu mai mergem la festivaluri aflate la primele editii. Traim in Romania si cu siguranta o sa iasa prost ....

17 comentarii:

  1. Foaarte frumos, arata nemaipomenit papricasul si sunt sigura ca este cel mai bun facut la ceaun si pe foc de lemne.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooooffff si noi am vrut sa mergem atunci,insa am inteles ca e sambata,am mers si a fost ciuciu,ne-am ales cu plimbarea,iar duminica am avut altele de facut...Frumoase poze,iar la alea cu paprikasul mi-a plouat in gura la greu...
    Pana la urma,dupa cum scri tu...mai bine ca nu am ajuns,ca doar ne-am fi ofticat la greu...lasa ca fac paprikas acasa :)),ca tine...!!!:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai n-ai ajuns sa gusti papricasul,dar pozele cu el arata tare bine!
    Te asteapta un premiu la mine!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pacat Ala :(((((( intr-adevar ceaunele arata super si destui concurenti pe acolo vad,muzica buna the same, pacat insa ca organizarea a lasat de dorit, putea fi un festival super reusit cu asa ambient (mancare buna,muzica,zona super faina) next time poate va fi mai bine,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca papricas nu ai mancat , macar cu Mariana te-ai intalnit prin parc ? Daca nu sti cine e Mariana iti spun eu ...sunt veveritele care locuiesc prin pomi si care vin daca bati doua nuci sau le strigi pe nume .Am scris la plural pentru ca toate se chiama Mariana.

    RăspundețiȘtergere
  6. Să-ţi mai treacă supărarea te aştept la mine pe blog să culegi nişte premii!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da Vicky, arata foarte bine ... pacat ca nu l-am si gustat :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana-Maria, bine ca nu ati fost si voi ... numai nervi va faceati. O sa fac si eu ... acasa :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Claudia, locatia e fost excelenta ... pacat de organizarea proasta :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Moni, sigur ca am vazut "Marianele" :) Le-am urmarit vreo juma de ora :) Am si niste poze cu ele, dar sunt cam neclare ...

    RăspundețiȘtergere
  11. Nana, multumesc frumos pentru premii ! Le ridic imediat ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. nu stiu cum sa iti spun dar a fost foarte bine ca nu sa mai dat pe bonuri ca anul trecut. De ce? Pentru ca toti mergeau cu bonuri si cei care au venit sa participe ieseau mult in minus. Asa s-a si vandut ce a fost de vandut si a iesit totul bine. Si da, a fost muult mai bine organizat dekt anul trecut.
    Se pare ca pe tine te-ar fi deranjat sa dai niste bani si sa astepti putin sa iei o portie de papricas.Si cei de la ceaune chiar asteptau si luau comenzi fara bonuri si pe bani.

    RăspundețiȘtergere
  13. Din cate imi amintesc eu, anul trecut nu s-a dat pe bani, doar pe bonuri. Si fi sigura ca nu m-ar fi deranjat sa mananc pe bani, daca vrei sa stii am dat 60 de lei pe taxi pana acolo, ca pierdusem trenul. Si in plus nu sunt genul care sa ma bag in fata, sa ma milogesc. S-a spus ca se da doar pe bonuri, m-am conformat. Oricum, ma bucura faptul ca anul acesta a fost mai mult bine. Poate o sa ma mai duc si eu, pe la editia a 5-a (daca se va mai tine) cand vor acumula mai multa experinta. O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  14. cum spui ca te-ai conformat cand la fiecare ceaun scria "10 lei portia" ? ma mir ca eu cand am fost la ora 12:30 am prins linistita sa iau portie de papricas si a fost totul in ordine..
    Hei... puteai sa iei okzie :D :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Draga mea, eu vorbesc aici de anul trecut, anul acesta nu am fost. In legatura cu taxiul ... vroiam doar sa-ti demonstrez ca nu m-am uitat la bani ;) Cu atat mai mult cu cat ar fi fost 10 lei portia !

    RăspundețiȘtergere
  16. Uite aici articolul din agenda:

    http://www.agenda.ro/news/news/23726/papricasul-face-legea-la-buzias.html

    Poti sa arunci o privire la comentarii si ai sa vezi ca nu doar eu sunt "Gica contra" ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro