miercuri, 27 mai 2009

Vinete umplute




Ingrediente:
3 vinete
1 ceapa rosie
2 rosii
10 ciupercute
2 fire ceapa verde
1/2 legatura patrunjel
sare, piper, boia

Vinetele se spala, se taie in jumatate pe lung si se scobeste interiorul. Se toaca ceapa si se caleste in putin ulei de masline, se adauga miezul tocat de la vinete, ciupercile si rosiile tocate. Se adauga putina apa si se lasa acoperit pe foc, pana se inmoaie vinetele. Se condimenteaza si se adauga patrunjelul tocat. Se pune umplutura in vinete si se dau la cuptor.

7 comentarii:

  1. Hi Ala,

    Vinete vegetarisch umplute este o treabä feinä.
    Vorba mea este asa " si din putin se poate vräjii minunätii" O Mincare este numai atita de bunä ca si Bucätäreasa/ Bucätarul.Componentele tale sint perfect.Fein ti-au iesit. Compliment.
    Nu te supäre cä comentez iaräsi da dacä ai fii fäcut Pozele un pic mei descise la Culoare ar fi fost mult mai avntajos pentru Bunätäti.
    Salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Jacob ! Cum sa ma supar pe tine ... chiar ma bucur cand imi mai dai sfaturi. Oricum comentariile tale sunt intotdeauna binevenite ;) In legatura cu pozele ... ori aparatul meu este cam prost, ori eu :) Cand este lumina naturala pozele ies foarte bine, luminoase. Dar daca am doar lumina artificiala, ies asa intunecate chiar daca folosesc blitz :(

    RăspundețiȘtergere
  3. super ala arata !nu am mancat niciodata vine umplute..desi am vazut pe ici pe colo..Ale tale arata foarte bine!sa sti ca am sa le incerc!pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina, si eu am facut acum prima data si mi-au placut mult. Eu le-am facut vegetariene, dar poti sa le umpli si cu alte variante de umpluturi care contin si carne.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciao Ala,
    arata asa bine vinetele tale,cred ca am sa incerc si eu!Felicitari pentru blog,ai asa multe retete interesante!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Carmen ! Multumesc frumos pentru aprecieri ! Ma bucur ca ai gasit retete interesante la mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna! felicitari pentru reteta,arata foarte bine asa o voi incerca chiar azi,mai ales ca ciupercile sunt preferatele sotului meu.Multa bafta si cat mai multe retete!

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro