miercuri, 28 octombrie 2009

Chiftelute in sos picant cu paste






Ingrediente:
500 gr carne tocata de vita
500 gr paste
2 cepe
1 ou
2-3 linguri pesmet
sare, piper, boia
4 catei de usturoi
1 ardei rosu
3 linguri sos iute
2 linguri sos de rosii
marar

Carnea tocata se amesteca cu 1 ceapa si usturoiul tocate marunt, oul, condimentele si pesmetul. Se formeaza chiftelele, se aseaza in tava pe hartie de copt si se coc pana se rumenesc frumos.

Pentru sos, se calesc ceapa si ardeiul, se adauga sosul iute si pasta de rosii, mararul si se face piure cu blenderul. Se arunca niste chiftele in sos si se servesc cu paste.

9 comentarii:

  1. am facut si eu mai demult (parca nu am publicat pe blog :D) si sunt extraordinare. si acum le-am revazut la tine si le-ai pozat asafrumos ca tare cred ca fac din nou :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata Ala, trebuie s-o fac zilele acestea !
    Yammi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc ! De ceva vreme numai la cuptor fac chiftelutele. Mi se par mai bune asa ... si mai sanatoase decat prajite in ulei ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. O reteta f buna, cam la fel fac si eu sosul , chiftelele tot la cuptor, doar ca le servim cu pireu, o sa incerc si cu paste sigur o sa ne placa ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. mmmm...ce frumusete intr-o farfurioara....

    RăspundețiȘtergere
  6. Livia, este tare bun sosul ... si iute asa cum imi place mie :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata nemaipomenit, trebuie sa incer si eu neaparat.

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro