joi, 8 octombrie 2009

Tort cu cocos si ciocolata





Un alt tortulet aniversar, de data asta am sarbatorit 13 ani de cand suntem impreuna :)

Blat:

400 gr faina
50 gr cocos
150 gr zahar
4 oua
350 ml iaurt
1 praf de copt
Crema:
1 budinca de ciocolata
3 linguri de zahar
100 ml frisca lichida

Se mixeaza ouale cu zaharul, se adauga iaurtul, apoi faina amestecata cu cocos si praf de copt. Se toarna aluatul in tava unsa si tapetata cu faina si se coace aprox 30 de minute. Se prepara budincam se lasa la racit, apoi se amesteca cu frisca batuta.
Am taiat blatul in doua pe latime, am uns o jumatate de blat cu jumatate din crema, am suprapus foile, apoi am imbracat tortul in restul de crema si l-am ornat.

14 comentarii:

  1. Prima data sa-ti urez inca alti multi ani alaturi de Ovi. Bai, fato, tu mai dormi noaptea? Cand ai vreme sa faci toate minunatiile astea???

    RăspundețiȘtergere
  2. Dora, iti multumesc frumos pentru urare :)
    Am cam ramas restanta cu postarile, de aia am pus atatea astazi ... dar acuma sunt la zi ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multi ani inainte si fericiti!..Frumos tort..,iar bombonelele(arahide)..daca acum sunt 13...sa ajunga.. sa fie pe toata suprafata,una langa alta.Toate cele bune!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Simplu si bun ! Multi ani fericiti impreuna (si noi implinim anul asta 13 ani de cand suntem impreuna)... sa va iubiti toata viata !

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani si din partea mea, casnicie lunga si fericita! Tare apetisant tortul si aluatul pufos, o sa-ti incerc reteta!

    RăspundețiȘtergere
  6. La cat mai multi ani impreuna! Fericiti si buni! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani fericiti impreuna, sa va tina Dumnezeu uniti toata viata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fetelor, va multumesc din suflet pentru urari !
    Mi s-a cerut un tort simplu, fara prea multa crema ... asa ca m-am conformat :)

    Dana, si eu imi doresc sa ajungem sa umplem tortul de bombonele :)

    Amalia, la multi multi ani fericiti si voua !

    Livia, blatul este destul de consistent, ar merge facuta si o prajitura cu fructe deasupra.

    RăspundețiȘtergere
  9. mmm,ce bun trebuie sa fie

    te asteapta un premiu la mine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata foarte interesant... Eu abia sunt o gospodina la inceput mai am pana sa fac torturi:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Michelle ! Am sa ridic in curand si premiul ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc ! Mult succes in bucatarie ;) Toate au un inceput :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro