marți, 16 iunie 2009

Parfe de capsuni



Cu resturile de frisca ramase de la semlor am realizat un parfe. Frisca alba am amestecat-o cu gem de capsuni. Intr-o caserola am asezat hartie de copt pe care am udat-o in prealabil ca sa pot sa o aranjez ca lumea. Am turnat 3/4 din frisca cu capsuni, peste ea am asezat pe mijloc restul de frisca cu ness si cacao, pe laterale gem de capsuni, iar peste, restul de frisca cu capsuni. Am dat la congelator. Dupa ce este inghetata, se scoate cu hartia de copt din caserola si se taie felii.

14 comentarii:

  1. ce bine arata!
    am citit descrierea retetei, mi-a plouat in gura...inundatie...asa ca am pus gand rau superului...cum se mai racoreste cum i-l atac, pe el si o cutie de capsuni :)

    RăspundețiȘtergere
  2. The fruit parfeit looks creamy and delicious!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Boscadina: Multumesc ! Stai linistita ... am inteles ce ai scris :)

    @ Angie: Thank you ! It is very simple to do and very tasty :)

    RăspundețiȘtergere
  4. arata tare bine, simplu si racoros. esti de neoprit in bucatarie,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Чудесно предложение!Имам награда за теб.Поздрави!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nanita, благодаря ви много за възлагане. Много е красива!

    RăspundețiȘtergere
  7. arata delicios!si cred ca si gustul e la fel!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ala draga,ai si la mine 2 premii! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ala te astept cu doua premii racoroase de vara.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana Araki, Miha, Claudia-Maria: va multumesc mult de tot pentru premii !

    Didona, Compadvice: ma bucur ca va place parfeul meu ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro