marți, 9 iunie 2009

Premiu de la Flori si Carmen


Am primit premiul de creativitate de la Carmen (pentru Coronita cu capsuni) si de la Flori. Va multumesc mult fetelor ! Ofer acest frumos premiu la randul meu la:

Vicky - Pizza cu blat de paine - si eu am vrut sa fac dar n-am mai gasit oua prin prigider, asa ca am realizat tartinele :)

Bucatar maniac - inghetatele delicioase cu iaurt, ceai verde si cirese.

Alexa - bombonelele de ciocolata ... yammy

Nana - tort de capsuni foarte bun si racoros

Daniela - stelute cu crema pasticcera foarte simpatice

3 comentarii:

  1. Multumesc din tot sufletul, mereu te gandesti la mine, mii de pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Ala, ma simt onorata pentru premiul oferit de tine. Multumesc din suflet. Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro