marți, 9 februarie 2010

Chec aperitiv cu cascaval si carnaciori





Dupa o reteta Adina Carla

Ingrediente:
3 carnaciori oltenesti
300 gr cascaval ras
4 oua
4 linguri smantana
50 g masline verzi taiate marunt
1/2 conserva porumb
4 linguri faina
sare, piper

Se mixeaza ouale, se adauga smantana, cascavalul ras, maslinele, porumbul, faina, piperul, sarea si se amesteca bine. Se tapeteaza cu unt si pesmet tava de chec, se pune in ea jumatate din compozitie, se aseaza pe lung carnatii si se pune restul de compozitie. Se pune in cuptorul incins si se coace la foc mediu aprox. 30 minute. Delicios !

15 comentarii:

  1. O tu Ala!ma inebunesti iar si iar!Minunat si accesibil,eu fac saptaminal cite o rulada in fel si chip,dar asa ceva nu mi+a trecut prin capatina!
    Arata si bine de tottt !
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bine arata....si gustul cred ca e pe masura....felicitari...pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci , ca de obicei , ma ridici in inaltul apetitului si de acolo imi dai drumul de ma izbesc cu o forta fantastica de pamant , ca sa revin la realitate!:))
    Excelent aperitivi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arataaa!Inghitit(in sec!)instantaneu!
    Foarte fain!xxx

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sint fan checuri aperitive.O pun la favorite,iar cind am timp,o prestez si eu.Multumesc Ala.

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc ! A fost super bun, trebuie sa-l incercati si voi ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. il a l'air vraiment appétissant je t'en félicite bravo
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmmm ce pofta mi-ai facut, trebuie sa incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte apetisant
    Te astept la cules premii o zi buna! Cami

    RăspundețiȘtergere
  10. Ala, ma "omori" cu retetele astea...mai stai si tu locului...nici bine n-a puc sa ma obisnuiesc cu una ca tusti apare alta..
    Oricum, FELICITARI!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut complimentele!!! într-adevãr un aperitiv mare...delicious...happy valentine's day...Luciana http://daldolcealsalato.myblog.it/

    RăspundețiȘtergere
  12. ala...esti exceptionala...super reteta...ai un premiu pe blog

    RăspundețiȘtergere
  13. arata ciudat totusi. dar nu stiu de unde sa iau reteta.

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro