marți, 9 iunie 2009

Weekend de rasfat

Am fost plecata weekendul asta la ai mei. O relaxare totala ... Pe langa faptul ca sunt tratata regeste, mai pot sa stau si la aer, sa admir flori, sa ma joc cu animalutele din curte.

Mai intai vreau sa vi-l prezint pe "fratiorul" meu, recent infiat, Pufi

E bolnavior saracutul, a fost operat, dar speram ca se va face bine. Este tare tare simpatic :)











Tot din seria animalute, niste iepurasi draguti





si doi pupaciosi


niste pui mici


si niste "pui" mari. Cinci dintre ei au poposit la mine in congelator .... :)


si niste flori de prin curte. Pe cele din gradina am uitat sa le pozez :(






Maine urmeaza partea de rasfat culinar :)

11 comentarii:

  1. Ce frumoooooooos e!!! Imi plac tare mult animalele, in special cainii si pisicile. Sper sa se faca bine repede. Pupici la amandoi :*

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat... relaxare alaturi de cei dragi.
    astept partea cu papica. puppp

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut superb sa stai in aer liber si mai ales sa ai si cateva animalute prin curte, superb, cat despre Pufi spre din toata inima sa se faca bine, insanatosire grabnica, seamna foarte mult cu catelusa pe care am avut eu o cheama Pucki, acum sta si ea bine mersi in curte cu burta la soar mereu.Multa sanatate atat animalutelor cat si tie si intregi familii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragalas e Puffi, dar nici celelalte animalute nu-s mai prejos..Ti-a priit..ce mai!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc frumos pentru comentarii ! Da, tare recomfortant a fost. Mi-am incarcat un pic bateriile :)

    Sper sa se faca bine si Puficu'. Asta a fost prima mea intalnire cu el. Are doar vreo doua luni, dar e ditamai catelul deja :) Il mai durea putin una din labute de la perfuzii :( Oricum, pe zi ce trece este tot mai bine.

    Si mie imi plac tare mult animalele, am crescut inconjurata de ele: caini, pisici, gaini, curci, purcelusi, iepuri, pana si vacute :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi amintesti de casa parinteasca unde toate faceau parte din peisaj:)Si toate erau frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  7. Compadvice, ma bucur ca postarea mea ti-a trezit amintiri placute. Casa parinteasca si amintirile frumoase din copilarie raman mereu in sufletul nostru, oricat de departe am fi de ele in timp si spatiu.

    RăspundețiȘtergere
  8. sa-ti fie de bine rasfatul,e o stare care mereu pica bine,o cunosc...iti da un nou suflu sa alergi mai departe!te pup,bye!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce-ti mai face puficul, este bine, mereu ma uit la pozele cu el, este absolut superb.

    RăspundețiȘtergere
  10. Vicky, cica Puficu este bine. Am vb cu el la telefon ... doar ca nu prea am inteles ce latra el acolo :) A inceput sa care din nou papucii prin curte, deci si-a revenit :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro