marți, 17 februarie 2009

Lasagna cu ciuperci



Ingrediente:
12 foi lasagna

300 ml lapte

50.gr unt

2 linguri faina

1 ceapa

2 cutii ciuperci feliate

2 cuburi smantana si patrunjel

150 gr cascaval ras

patrunjel

sare, piper, boia


Se face un sos alb din unt topit, amestecat cu faina si lapte. Se adauga cuburile concentrate de smantana si patrunjel.
Ceapa se toaca marunt si se prajeste in putin ulei de masline. Se adauga ciupercile si patrunjelul. Se condimenteaza. Intr-o forma de chec se aseaza pe fund doua foi de lasagna, se ung cu sosul alb, se pune un strat de ciuperci si apoi cascaval ras. Se procedeaza la fel cu celelalte straturi. Peste ultimele foi se pune doar sos alb si cascaval. Se pune tava in cuptorul incalzit, pentru circa 20-25 minute la 180C.

6 comentarii:

  1. Imaginile sunt "delicioase" si pun pariu ca si gustul e la fel. Am o intrebare, inainte de a ma apuca de lucru: ce sunt cuburile de smantana si ce gramaj au?
    Multumesc,
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Alina ! "Cuburile" sunt niste condimente de la Knorr. Sunt ambalate intr-o cutiuta verde ce contine cred 6 cuburi. Exista cu gust de smantana si patrunjel, cu ciuperci, cu gust de pui, de afumatura ... etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ups!!imi ploua in gura!!! o sa fac si eu...de obicei eu faceam lasagne cu sos ragu...si besamel.Ti-a iesit super!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ala,spune-mi te rog daca foile de lasagne se fierb inainte sau nu.multumesc.ai un blog minunat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ester, mii de scuze pentru raspunsul intarziat :(
    Eu de obicei nu fierb foile. Multumesc frumos pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro