miercuri, 8 iulie 2009

Spaghete cu sos de ciuperci si sunca


Ingrediente:
500 gr spaghete din porumb
1 ceapa
1 ardei
6 ciuperci champignon
100 gr mazare congelata
150 gr sunca presata
3 linguri pasta de tomate
1 lingura pasta gulas
2 lingurite pasta de ardei iute (Erős Pista)
1 cub Knorr de ciuperci
rozmarin, busuioc

Spaghetele se fierb dupa instructiunile de pe ambalaj.
Se toaca ceapa si ardeiul si se calesc in putin ulei de masline. Se adauga sunca taiata cubulete, apoi ciupercile si mazarea. Cand sunt aproape gata se adauga pasta de tomate, o cana de apa si se condimenteaza. Se mai lasa pe foc vreo 2-3 minute.

4 comentarii:

  1. iti plac pastele din porumb? eu am primit acum 2 luni un pachet si nu ma indur sa-l fac pentru ca mereu ma gandesc ca as manca mamaliga cu gauri (adica sunt penne :))))

    reteta e tare faina...felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lacrima, acuma le-am incercat pentru prima data si mi-au lasat o impresie buna. S-au fiert repede, nu s-au lipit intre ele si au si un gust bun, nu foarte diferit de cele standard. In plus nu contin gluten, au indice glicemic scazut si cica sunt usor digerabile. Mai am doua pungi de paste tot din porumb, una de penne si una de fuslli.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi plac super mult..nu am facut cu spaghete din porumb dar a iesit super :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ti-au placut ! Oricum, nu e mare diferenta ...

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro