joi, 5 noiembrie 2009

Tort cu trei creme de ciocolata






Blat:
6 oua
6 linguri de zahar
5 linguri faina
1 lingura cacao
1 esenta de rom
Crema:
600 ml frisca lichida
100 gr ciocolata amaruie
100 gr ciocolata cu crema de rom
100 gr ciocolata cu crema de lichior de visine
4 linguri pesmet fin

Pentru blat, se bat albusurile spuma cu zaharul, se adauga faina, cacaoa, se imparte in trei si se coc trei blaturi in forma rotunda.
Pentru crema, se pun pe foc cate 200 ml frisca lichida in trei vase si se adauga in fiecare cate un tip de ciocolata rupta in bucatele. Se amesteca bine pana cand se topeste ciocolata. Se lasa la racit apoi se pune la frigider pentru o ora. Se mixeaza apoi cremele pana se intaresc.
In cele cu ciocolata cu crema am adaugat cate 2 linguri de pesmet fin pentru ca nu s-au intarit destul de bine si au iesit chiar foarte bune la gust, tortul nu a fost gretos de la atata ciocolata. Puteti renunta la pesmet, dar atunci mariti cantitatea de ciocolata.
Se insiropeaza blaturile cu esenta de rom diluata cu apa si se aseaza cremele, lasand crema cu ciocolata amaruie deasupra.

12 comentarii:

  1. Mmmmm....n-am mai intrat de multisor pe aici, ce de bunatati ai facut, felcitari !! Pozele sunt minunate. Te pup !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ala, arata foarte gustos! Mi-ai cam facut pofta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaaai, Ala, ce imi faci cu minunatia asta de tort!...si eu am de gand sa fac unul in week-end...i-am promis Liei..:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat!!!Fetita ma roaga sa-l fac sambata!
    Te rog spune-mi ce folosesti ca frisca lichida?
    Smantana sau frisca lichida care se vinde in comert?Chiar as vrea sa-l fac si sper sa-mi iasa la bun si aratos ca al tau!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Scuze,chiar n-am vrut sa semnez anonim.

    Monica

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetelor, va multumesc ! Chiar a fost tare bun :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Monica, eu folosesc frisca lichida Hulala. Ma bucur ca vrei sa-l incerci :) Daca va place mai ciocolatos, atunci sa folosesti mai multa cioco cu crema si sa renunti la pesmet. Sa ai spor si sa ma anunti cum ti-a iesit ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. tortul asta trebuie sa-l mananc si eu, neaparat. ciocolata e preferata mea :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Lucian, a fost excelent ! Poate il incerci si tu ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Este cel mai urat blog.
    Nu imi place nimic.

    RăspundețiȘtergere
  11. arata foarte bine dar nu se pune si praf de copt

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim 1: Multumesc oricum pentru vizita si pentru timpul acordat scrierii comentariului ;)

    Anonim 2: Multumesc ! Nu este necesar praful de copt.

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro