duminică, 17 mai 2009

Savarine cu pesmet / Mini cakes



Reteta Miha

Ingrediente:

4 oua

4 linguri de zahar

4 linguri de pesmet

1 lingura faina

200 ml frisca lichida

Sirop:

250 gr zahar

400 ml apa

esenta de rom


Albusurile se bat spuma cu zaharul. Se incorporeaza galbenusurile, apoi pesmetul si faina. eu le-am copt in formele de briose, aproximativ 30 de minute.
Se prepara siropul, caramelizand zaharul si adaugand apa si esenta de rom. Cand savarinele s-au racit se scufunda in sirop si se umplu cu frisca. Se orneaza dupa preferinta.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingredients:
4 eggs
4 tablespoons sugar
4 tablespoons breadcrumbs
1 spoon flour
Syrup:
250 gr sugar
400 ml water

rum
essence

Beat egg whites and sugar with a mixer, and then gradually add the egg yolks, breadcrumbs and flour. Divide the batter among the muffin cups and bake for 30 minutes. Meanwhile prepare the whipped cream. Let the mini-cakes cool and then fill every pair with whipped cream. Cover them with
whipped cream and fresh strawberries, or whatever you want.

6 comentarii:

  1. arata delicios de multe vreau sa fac si eu, cu siguranta voi incerca reteta, te tzuc banatanco.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Claudia ! Si eu le aveam de mult in plan si cand le-am vazut la Miha ce fain aratau a trebuit sa le fac si eu :) Sunt foarte bune. Eu is doar banateanca infiata :D La origini sunt ardeleanca :) Te tzuc si io !

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dragalese sunt!mi-e o pofta...am notat reteta si cu prima ocazie cand gasesc si eu frisca lichida am sa fac savarinele :D
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i bai Ala esti o gospodina de nota 10, succes in continuare la cat mai bune retete, te tuc iar :) argeleanco.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmmm, savarinele, preferatele mele. Mersi pentru retetă. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am iesit foarte bune :) Putin cam mici ca le-am facut in forma de briose, dar gustul conteaza, nu ? :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro