miercuri, 8 iulie 2009

Vinete si ardei umpluti






Ingrediente:
2 vinete
3 ardei
100 gr orez fiert
1 ceapa
1 ardei
150 gr patrama de curcan
sare, piper, boia, delikat
50 gr cascaval
rosii cherry
1 ou
Sos:
125 gr smantana
1/2 capatana de usturoi
sare
marar

Vinetele se taie in jumatate pe lung, se scobesc de miez, se sareaza si se lasa deoparte. Ardeii se taie si ei in jumatate si se curata de seminte.
Se caleste ceapa si ardeiul in putin ulei, se adauga pastrama taiata cubulete, apoi miezul de la vinete. Se condimenteaza, iar cand sunt gata se amesteca cu orezul fiert. Se lasa sa se raceasca, apoi se amesteca cu oul crud. Se umplu vinetele si ardeii cu amestecul de orez, se presara deasupra cascaval ras si se aseaza jumatati de rosii cherry. Se aranjeaza intr-un vas de yena in care se toarna apoi o cana de apa si se coc aproximativ o ora. Am servit cu sos de smantana cu usturoi si marar.

5 comentarii:

  1. Ce fain arata, si eu vreau sa fac umplute insa cu cus cus. Ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ioana ! Si eu oscilam intre orez si cus-cus :) La mine a castigat orezul ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos le mai aranjezi! imi faci o pofta...te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt curioasa cum sunt vinetele umplute cu orez? eu de regula le prefer crema, pentru ca deseori la gatit altfel decat crema am dat peste unele amare si mi-au stricat mancarea. astea arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Flori :) Multumesc Lacrima ! Si eu prefer salata de vinete, dar am zis sa mai incerc si ceva nou :) Eu le-am nimerit bine pe astea ca nu au fost amare.

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro