luni, 30 noiembrie 2009

Prajitura Fely cu branza si bezea






Blat:
4 galbenusuri
6 linguri zahar
6 linguri ulei
6 linguri lapte dulce
6 linguri faina
1 praf de copt.
Umplutura:
500 gr branza dulce
2 oua
1 plic zahar vanilat
coaja rasa de la o lamaie
2 linguri de gris
stafide
zahar dupa gust
Bezea:
4 albusuri
5 linguri de zahar

Se amesteca toate ingredientele pentru blat intr-un vas, exact in aceeasi ordine. Se unge tava cu ulei si se tapeteaza cu faina, se toarna compozitia si se da la cuptor. Se coace blatul pe jumatate, aproximativ 15-20 de minute.

In acest timp te ocupi de umplutura: intr-un vas se pun toate ingredientele necesare umpluturii si se amesteca. Cand blatul este copt pe jumatate se scoate din cuptor si se pune deasupra umplutura de branza dulce.

Se baga din nou la cuptor si se reduce un pic temperatura la cuptor, se tine atata timp cat branza dulce face o crusta deasupra si este inchegata. In timpul acesta batem spuma albusurile cu zaharul. Se scoate tava din cuptor si se pune deasupra spuma. Pentru ultima oara se baga tava in cuptor si se mai lasa la copt pana se rumeneste bezeaua.

Delicios ! Fely, multumesc pentru reteta :)

10 comentarii:

  1. Ala,cand am vz titlul acestei prajituri, am ramas masca...am fost f. bucuroasa...sicer.
    E adev. ca ai spus ca o vei face, dar....nu ma asteptam asa repede.
    Oricum, n-am cuvinte....arata super prajitura.
    Nota 10.
    Felicitari!!
    Apropo, vineri am facut si eu prajitura aceasta,dar crede-ma, pe sambata nu am mai avut nimic din ea.
    E delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :) Fely, a fost super buna ! Si noi am papat-o repede ;) Trebuia sa o fac in tava mai mare, dar a iesit bine si asa. Eu am pus si putin gris in branza ca era cam zemoasa. Multumesc mult pentru reteta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata bestial.Sunt sigura ca a fost delicioasa.trebuie sa imi fac si eu timp sa o incerc.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata de milioane ! Felicitari. O perioada de Advent linistita cu multe bucurii si sanatate! Cami

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesanta reteta si cred ca e foarte gustoasa

    RăspundețiȘtergere
  6. O facea mama mea demult,demult!Ce buna e!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai facut f bn ca ai pus gris. Eu deobicei primeam branza de casa fara strop de apa in ea si aceea cand o amestecam cu zahar devenea f. cremoasa, nu mai necesita gris. Dar, f bn ca ai scris in reteta.
    Ma bucur ca ai avut succes cu ea.
    A zis fiumiu ca prajitura ta arata mai fain decat a mea :)).
    Am obeservat ca multe prajituri le faci in forme rotunde si arata super. Trebuie sa-mi cumpar si eu mai multe forme.
    Oricum succes pe mai departe. Dosarul meu de retete culinare incepe sa prinda forme ;)
    si asa ma bucur, mai ales ca le place celor din fam. mea.
    te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc !

    Fely, sunt sigura ca si praji a ta arata minunat ! Oricum, gustul conteaza cel mai mult :) Mult succes si tie ! Sa ai mult spor ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro