marți, 16 februarie 2010

Grill-uri







Ingrediente:
1 bagheta
8 carnaciori
2 cepe
2 rosii
2 ardei
4 oua
ulei de masline, oregano
sare, piper

Se taie bagheta felii, se pun feliile in tava pe hartie de copt, se stropesc cu ulei de masline si se presara cu oregano. Se pun la cuptor pentru 5 minute. Carnaciorii se taie felii, la fel si legumele si se prajesc pe rand in tigaia grill. Se condimenteaza si se servesc alaturi de ou ochi.
Eu am avut niste carnaciori nemtesti cu un gust deosebit !

Un comentariu:

  1. mulțumesc dr. Ellen pentru favoarea pe care mi-ai făcut-o. Sunt foarte încântat pentru că chiriașul meu mi-a plătit în sfârșit chiria de doi ani. a plătit banii și acum nu e în casa mea. Fără tine, nu aș putea obține banii de la el. L-am dat în judecată, dar i-au dat mult timp să plătească datoria, dar vă mulțumesc că l-ați făcut să-l plătească în cel mai scurt timp. Promit că voi continua să depun mărturie online și peste tot despre munca ta puternică. Dacă aveți oricare dintre următoarele probleme, vă rugăm să contactați Dr. Ellen prin WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) infidelitate
    2) debitori persistenti
    3) chiriași persistenti
    4) rambursarea prematură a împrumutului
    5) dependența de droguri
    6) performanță sexuală slabă
    7) avort repetat
    8) infertilitate
    9) Promovare la locul de muncă
    10) inel magic
    11) Divorțul
    12) Reduceți-vă fostul înapoi
    13) Rupe obsesia
    14) Reveniți la vraja expeditorului
    15) Vrăji de protecție
    16) Farmecul fericit
    17) Vrăji pentru câștiguri la loterie
    18) vrăji de dragoste gay
    19) Vrăji de dragoste lesbiană Indiferent de problemele tale, dr. Ellen te va ajuta.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro