marți, 30 iunie 2009

Tortellini cu legume







Ingrediente:
250 gr tortellini cu ciuperci
250 gr tortellini cu prosciutto
2 cepe
1 ardei rosu
1 ardei verde
1 dovlecel
2 rosii
5 ciuperci champignon
sare, piper, boia
busuioc
1 cub Knorr de ciuperci
patrunjel verde
ulei de masline

Se fierb tortellini dupa indicatiile de pe ambalaj si se lasa la scurs. Se taie ceapa si ardeii in bucati mai mari si se calesc in ulei de masline. Se adauga ciupercile feliate, apoi dovlecelul cubulete. Se lasa sa se caleasca, amestecand des. Se adauga rosiile tocate si se condimenteaza. Se toarna tortellinii peste si se amesteca bine. Se serveste presarat cu patrunjel verde tocat si putin ulei de masline.

10 comentarii:

  1. Foarte faine!...si cred ca sint tare gustoase...
    Ai un premiu la mine!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,bunica e bica si bunicul bicu,mostenire de la nepotul cel mare.Miriam este la noi si ii scrie Bica blogul ca sa afle mami si tati de peripettile ei.Bunicul lui sotul era tot Oance a de la Piatra Neamti.Ma bucur de vizita astfel am si eu ocazia sa vad retete.Arata f bine asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Iri! Super ideea voastra cu blogul :) Am fost placut surprinsa cand am citit de bica, mi-a adus aminte de bunica mea. De la sot vine Oancea, dar originile sunt din Prahova.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si totusi as mai incerca o intrebare:Cum ai intrat pe "mirioana".Doar asa de curioasa.Eu credeam ca e ascunsa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mai stiu exact de unde. Cel mai probabil ti-am vizualizat profilul din lista de persoane interesate de pe un alt blog si am gasit acolo linkul spre mirioana. Blogul este public :)

    Daca vrei sa nu aiba access decat anumite persoane trebuie sa modifici niste setari. Daca vrei te pot ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, multumesc,in nici un caz nu vreau sa te exclud,din contra ma bucur ca ai ajuns ca astfel am gasit si eu acest gastroblog.Email-ul meu e harul_92@yahoo.com Multumesc anticipat de ajutor

    RăspundețiȘtergere
  7. Ala, individa asta ti-a luat reteta si poza! Asa nesimtire nu am vazut! si mai are de la tine luate, ti-am recunoscut farfuria :) Si asta cand ma uitam prin retete, descoperind si doua din pozele si retetele mele!!!! Uite aici link-ul: http://gatindcumira.blogspot.com/2009/07/salata-cu-tortellini.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult Oana ! Am mai gasit pe blogul ei inca una din retele mele ... am raportat-o deja la google. Si le-am anuntat si pe Iulia si Mononoke ... am gasit cate o reteta de a lor acolo. Ce nesimtita !

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro