miercuri, 9 decembrie 2009

Tarta cu pere si nuci








Aluat:
250 gr faina
30 gr zahar
100 gr unt
1 ou
sare
Umplutura:

2 borcane compot de pere
50 gr nuci maruntite
2 oua
30 gr faina
70 gr zahar
1 zahar vanilat
150 ml lapte

Se framanta aluatul si se pune la frigider pentru o jumatate de ora. Intre timp se mixeaza ouale cu zaharul si zaharul vanilat pana devin o crema, se adauga faina si se amesteca bine. Se adauga apoi laptele, putin cate putin.
Se intinde aluatul in forma de tarta unsa si tapetata cu faina. Se aseaza perele scurse de zeama si taiate cubulete se si presara cu nuca. Deasupra se toarna compozitia cu lapte. Se coace aproximativ 40 de minute la 180C.

7 comentarii:

  1. Imi pare bine ca sint in trend cu tine. Si eu am facut ieri o tarta cu pere, dar fara nuci. Idee buna tarta ta si frumos ai decorat-o. O zi buna! Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. ce buna e....imi place ideea..felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare simpatica ti-a iesit tarta, Ala! Super, super!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) ca sa fiu in ton cu tarta ta pe care o voi incerca curan ,promit + ca arata tare delicioasa si simplu de facut !!!

    Pupici Amy

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata ft bine....ia sa incerc si eu tarta asta...o sa incerc un blat de biscuiti..si pere cerd ca se mai gasesc in piata nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Ruxi ! Da, cred ca ar merge si cu pere proaspete ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro