luni, 20 aprilie 2009

Oua vopsite de Paste / Easter eggs



14 comentarii:

  1. ala,minunate ti-au iesit!hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat a inviat ! Multumesc Alison !

    RăspundețiȘtergere
  3. ciao.ouale tale sint intradevar foarte frumoase. dar nu stiu cu ce le-ai colorat.i-mi spui si mie te rog.eu le vopsesc cu coji de ceapa pentru ca sint un pic anti coloranti artificiali.si cum ale tale au frunze ca model ma gindesc ca ceva tot natural.ma insel?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc anonim! Din pacate nu este prea natural colorantul :( Am folosit o vopsea lichida tip gel din comert.

    RăspundețiȘtergere
  5. Paste fericit! foarte dragute ouletele :)!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. ciao.sunt tot eu"anonim".ma numesc judy.chiar daca nu sint ·naturale·sint totusi frumoase.idea cu frunzele a fost super!nu am mai vazut(cu frunze si coji de ceapa le fac si eu dar cu vopsea de oua si frunze nu)!felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Judy ! La mine, de cand ma stiu, ouale de Pasti trebuie sa fie cu frunze :) Si mama le vopsea mai demult tot cu coji de ceapa :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro