marți, 3 martie 2009

Supa de cartofi cu carnat si oua



Ingrediente:
4 cartofi

1 morcov

1 ceapa

1 ardei

1 carnat

4 oua

3 linguri smantana

1 lingura faina

frunze de patrunjel

sare, piper, boia

busuioc, cimbru, rozmarin


Carnatul se taie bucatele mici si se prajeste in oala de supa. Se adauga ceapa si ardeiul tocate marunt. Se lasa 2-3 minute sa se caleasca. Se adauga cartofii taiati cubulete si morcovii rondele. Se toarna apa. Se condimenteaza si se lasa la fiert. Cand legumele sunt fierte, se adauga cele patru oua. Smantana se amesteca cu faina si cu 3 linguri de supa, si se toarna in oala. Se mai adauga condimente daca este necesar. Se adauga patrunjelul tocat marunt si se mai lasa sa dea un clocot.

8 comentarii:

  1. Buna Ala, te rog zi-mi si mie, cele patru oua se adauga intregi, asa cum se fac ochiurile romanesti?
    Pentru ca am vazut albusul intreg in supa si nu reiese prea clar din reteta cum ai facut.
    Te pup si multumesc pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ! Ouale se pun intregi. Se sparg si se arunca in supa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. acuma incerc si eu reteta ta sper sa fie buna:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept sa-mi spui cum ti-a iesit ! Sunt sigura ca o sa fie buna :)

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce se pune si faina? As vrea si eu sa fac azi...

    RăspundețiȘtergere
  6. Din smantana si faina se face asa zisa ingroseala pentru supa care inlocuieste rantasul. Sa ai spor !

    RăspundețiȘtergere
  7. nu se acreste cu nimic ciorba asta nu am incercat ciorba fara nimic acru in ea adica otet lamaie etc

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta este supa, nu ciorba :) Este foarte buna si asa, dar daca vrei poti sa o si acresti.

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro